Deze week bereikte ons het verdrietige bericht dat 20 november 2022 Ria van Schaik is overleden. Ria heeft zich veel ingezet voor onze club. Samen met haar man Wim was zij jarenlang een bekend gezicht achter de bar van ons clubhuis.

Ook zorgde ze er lange tijd voor dat de kleding van ons tweede elftal gewassen en netjes gestreken en gevouwen werd. Bij rommelmarkten was Ria vaak achter een kraam te vinden. Als vrouw, moeder en oma van een bij onze voetbalvereniging betrokken gezin, als vrijwilliger maar vooral ook als persoon en supporter gaan we Ria missen.

Met Ria verliezen wij iemand die lange tijd altijd klaar stond voor de vv Serooskerke. Haar betrokkenheid en behulpzaamheid zullen wij dan ook niet vergeten.

We wensen Wim, kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe de komende tijd.

Bestuur vv Serooskerke

De uitvaart van Ria is vrijdag 25 november 2022 om 10.00 uur in de aula van het crematorium in Middelburg.