Van harte welkom op Sportpark Noordhout. In het bijzonder alle spelers en supporters van VV Wolfaartsdijk 3. Hopelijk hebben jullie een goede busrit gehad.

VV Serooskerke 5 heeft sinds de winterstop alle wedstrijden gewonnen en doet nog volop mee om het kampioenschap en promotie. Dat is toch wat leuker poortbrieven schrieven dan bie ‘t êêste. Coach Joôst heeft zelfs op Goede Vrijdag tijdens het avondeten op een opstelling zitten broeden. Of zijn allerliefste broer in de basis staat, wil hij nog niet prijsgeven. Aanvoerder Peer ontbreekt helaas vanwege een vakantie naar Engeland. Wie deze week het verslag zal schrijven is dus nog niet bekend. Opvallende aanwezige is David, die snel tussen het melken door even komt voetballen en vanavond een feestje houdt. Over melluk gesproken: Rensch gaat vanavond biestpannenkoeken bakken, als dat geen smulpartij wordt.

Wolfaartsdijk is een stabiele subtopper die doorgaans wint van de degradatiekandidaten, maar verliest van toppers als Arendskerke en MZC. Gelijkspelen doen ze echter nooit. Als je daar toch op inzet krijg je bij Unitbet 6,5 keer je geld terug, dus je kan het altijd proberen. Het zal in ieder geval winstgevender zijn dan de apparaten bij de Chinees. Doelpunten maken lukt wel aardig bij Wolfaartsdijk. Daar heeft Seroos 5 niets van gemerkt, want de uitwedstrijd eindigde in 0-4 en de wedstrijd Peter – Speciaalbier eindigde in 0-1. Hierbij moet wel vermeld worden dat deze wedstijd op een stijfbevroren kunstgrasveld werd gespeeld, dus met voetbal had dat weinig te maken. Ondanks dat het op het NK Klunen toen niet lukte, heeft Wolfaartsdijk meer goals gescoord dan Seroos 5. We zijn dus gewaarschuwd.

Namens de organisatie, het bestuur, alle sponsoren en betrokkenen een leuke en sportieve wedstrijd gewenst!