Van 4 tot 25 oktober kun jij stemmen uitbrengen voor de Rabo ClubSupport. Help jij onze mooie club door op ons te stemmen? Draag dan je steentje bij door te stemmen op de VV Serooskerke.

Ons doel
Op korte termijn moeten er diverse materialen worden aangeschaft, waaronder bijvoorbeeld doelen voor ons tweede veld. Daarnaast vraagt onze kantine ook om onderhoud, denk aan de kozijnen en het dak.

Vorig jaar
Afgelopen seizoen hebben we heel wat geinvesteerd in ons sportpark. Voor komend seizoen en verder staan er nog heel wat investeringen op de planning waarvoor we Rabo ClubSupport goed kunnen gebruiken, zoals onder andere: renoveren / moderniseren kantine, aanleg terrasoverkapping, nieuw entreehokje en aanleg pannakooi.

Hoe kan ik stemmen?

Klik op deze link om te stemmen via de website.

Je kunt ook inloggen in de app of de website www.rabo-clubsupport.nl. Via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.
Je hebt in totaal 3 stemmen om uit te brengen, daarvan kun je er maximaal 1 aan dezelfde club geven. Namens de vereniging zijn wij je dankbaar voor je stem!