Tot en met 26 september kun jij stemmen uitbrengen voor de Rabo ClubSupport. Help jij onze mooie club? Draag dan je steentje bij door te stemmen op Voetbalvereniging Serooskerke.

Doel
Afgelopen seizoen hebben we mede dankzij Rabo ClubSupport heel wat geïnvesteerd in ons sportpark, denk aan renovatie van het dak van ons clubgebouw en de aanleg van zonnepanelen daarop. Dit jaar willen we de opbrengst gebruiken voor verdere verduurzaming van ons clubgebouw, we zijn aan het inventariseren voor een nieuwe cv of warmtepomp of hybride oplossing. Verder vraagt onze kantine ook om onderhoud, denk aan de kozijnen, en willen we verder gaan met het oppimpen van het interieur.

Hoe kan ik stemmen?

Klik op deze link om te stemmen via de website.

Je kunt ook inloggen in de app of de website www.rabo-clubsupport.nl. Via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.
Je hebt in totaal 3 stemmen om uit te brengen, daarvan kun je er maximaal 1 aan dezelfde club geven. Namens de vereniging zijn wij je dankbaar voor je stem!