Vanaf vandaag – maandag 5 oktober – is het mogelijk om uw stemmen uit te brengen voor de Rabo ClubSupport. Help jij onze mooie club door deze moeilijke tijd door? Draag dan uw steentje bij door te stemmen op de VV Serooskerke.

Afgelopen seizoen hebben we heel wat geïnvesteerd in ons sportpark. Ook voor huidige seizoen staan er nog heel wat investeringen op de planning waarvoor we Rabo ClubSupport goed kunnen gebruiken, zoals onder andere: renoveren / moderniseren kantine, aanleg terrasoverkapping, nieuw entreehokje en het aanleggen van een pannakooi.

Uw heeft in totaal 5 stemmen om uit te brengen, daarvan kunt u er maximaal 2 aan dezelfde club geven. Namens de vereniging bedanken wij u hartelijk voor uw stem!

Klik op deze link om te stemmen.

Hoe kan ik stemmen?
Door in te loggen in de app of op onze website www.rabo-clubsupport.nl en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.