Op zaterdag 24 november stond er voor Serooskerke 2 weer een thuiswedstrijd op het programma tegen Terneuzense Boys 2. Deze wedstrijd zou gaan om de 3e plek aangezien Serooskerke en Terneuzense Boys beiden op 14 punten stonden.

De wedstrijd werd begonnen door Serooskerke in de volgende opstelling:

Jens op de Goal. In de verdediging Jordi, Jeroen, Arjen en Boyd. Op het middenveld Roy, Steven, Jannick en Merijn. In de aanval Melvin en Ruud. Op de bank zaten Raoul, Gijs en Bert.

De wedstrijd werd aan de kant van Seroos goed begonnen, toch werd er weinig gecreëerd. Na een aantal goede acties hadden uiteindelijk Steven en Ruud in de eerste helft de beste kansen aan de kant van Seroos. Na een halfuur gevoetbald te hebben kreeg Terneuzen een corner en blijkbaar hadden ze die van te voren in gestudeerd. De corner werd breed gelegd en vervolgens bij de tweede paal gelegd, daar werd hij teruggelegd en in het doel gewerkt. Terneuzen stond na 30 minuten met 0-1 voor. Seroos herpakte zich daarna vrij aardig alleen na een aantal fouten in de verdediging en een slecht weg gewerkte bal kon Terneuzen er weer uitkomen. De bal werd door de speler van Terneuzen diep gegeven en zo stond de spits oog in oog met Jens, de spits bleef koelbloedig en werkte goed af. Zo werd het net voor de rust nog 0-2.

In de rust sprak Lieven de ploeg nog een keer toe en benadrukte vooral dat de wedstrijd nog niet was gespeeld. Met opgeheven hoofd gingen de spelers weer naar het veld.

Het spelbeeld veranderde in de tweede helft enorm, Terneuzen was alleen maar aan het verdedigen en kwam er nauwelijks meer uit. Na 20 minuten gespeeld te hebben probeerde Lieven door twee aanvallende wissels nog een gelijkspel te forceren, Serooskerke ging verder in een 3-4-3. Hierdoor kregen ze steeds meer kansen en zelfs een schot op de lat door Melvin. Met nog 10 minuten op de klok wist Bert nog een keer voor Serooskerke te scoren. Dit bleef jammer genoeg de enigste goal in de tweede helft. De frustratie was vooral te merken bij Steven die nog geel pakte met een onnodige sliding.

Volgende week speelt Serooskerke 2 tegen SSV’65 2. De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark Het Schenge om 3 uur. Ruud zal het verslag van deze wedstrijd maken.

Jolien was ook aanwezig en maakte deze foto’s