Het is de 11e van de 11e. een mooie herfstdag om de rug te rechten en de eerste drie punten binnen te slepen. Ditmaal tegen DBGC (Don Bosco Grijsoord Cobinatie). Het is net als de week hiervoor tegen de nummer één na laatst. Om 13:05 worden de mannen van Cees Houtepen weer aanwezig geacht voor de gebruikelijke wedstrijdbespreking. Zo word de tegenstander doorgenomen en word het strijdplan gesmeed. Na de beats van DJ wesselo11 konden de spelers het hobbelige veld op. De opstelling van vandaag geld als volgt (van links naar rechts):

Jens

Wessel, Finn, Tom, Djangko,

Kaj, beaudion, Jordy,

Lars, Oalex, Bjarne,

De openingsfase van de wedstrijd begon met balbezit voor de tegenpartij. Serooskerke stond vrij aardig en dit resulteerde in weinig kansen voor DBGC. Serooskerke kon af en toe gevaarlijk worden vanuit de omschakeling. Zo hield Oalex de bal goed vast en kon de bal achter Bjarne gelegd worden. Toch is het DBGC dat de score opent. Een foutje achterin waardoor de snelle spits snel weg is en kan scoren. 0-1! Dit is gelijk ook de ruststand.

Tijdens de thee word elkaar moed ingepraat. We weten dat we niet minder zijn en dat er wat te halen valt. Ook Aron wordt in de rust klaargestoomd door Tunna om zijn rentree te maken na een lange blessure.

De tweede heft begint wat rommelig met kansen voor beide ploegen. DBGC weet zelfs een keer te scoren gelukkig word deze afgevlagd voor buitenspel. Serooskerke weet ook kansen te creëren, echter worden ze net als dit hele seizoen niet afgemaakt. Tijd voor nieuw elan, Aron komt in de 60e minuut het veld in voor Lars. Ook na deze wissel probeert Serooskerke druk uit te oefenen op het doel van DBGC. In de 86e minuut gebeurd het dan eindelijk. Aron word diep gestuurd en weet de bal terug te leggen op Oalex die de bal onberispelijk binnenschiet. 1-1! Dit geeft vertrouwen voor meer. Helaas is het maar van korte duur want in de 90e minuut word de 1-2 binnengekopt. En kort daarna word ook nog even de 1-3 binnen getikt na een uitglijder. Wat een domper vandaag.

Volgende week zal Serooskerke 1 naar Terneuzen afreizen voor een wedstrijd op kunstgras. We zullen hier weer VOLLEBAK voor de 3 punten gaan. Deze wedstrijd helaas weer verloren, toch moeten we hier weer vertrouwen uitputten en doorgaan. De eerste punten gaan eraan komen. We hopen weer op jullie support om 14:30 op sportpark: de vliegende Hollander!