Zaterdag 26 november mochten we weer aantreden, ditmaal tegen SSV 2. Kijkend of we kunnen aanhaken bij Kloetinge 5.

Het programma zit mee, we mochten voor de derde op een volgende week weer is uit spelen in Goes. Het verzamelen liep wat stroefjes, er was vrijdag natuurlijk een mooie voetbal pot tussen Nederland en Ecuador, die heel gezellig in de kantine is bekeken, en dat heeft enig effect gehad op sommige spelers. Raoul (aanvoerder), die nog lekker in de stad was gaan drinken, was volgens zijn horloge op tijd. Helaas liep zijn horloge 10 minuten achter.

Over naar de wedstrijd, die op kunstgras gespeeld werd. Het begin was goed, het balletje ging rustig rond, en er kwamen aardig wat kansen. De kansen waren vooral besteed aan onze centrale verdediger matta, oftewel Mathijs die, omdat hij zo van lopen met de bal houdt, het op links midden mocht proberen. Zo heeft hij het voor elkaar gekregen om 7 enorm grote kansen om zeep te helpen. In de 2de helft werd hij ook maar weer centraal achter gezet. Richting de rust kwam de tegenpartij iets beter in de wedstrijd en kregen ze een goeie kans. Een afvliegende bal vanaf de corner werd op de lat geschoten. Ook wil ik nog 1 actie benoemen die gemaakt werd door Ramon, ook wel gezien als rm7, die met een prachtige schaar de tegenstander en zijn teamgenoten in de luren legde. Zo gingen wij met 0-0 de rust in, wetende dat we beter kunnen en al ruim voor hadden moeten staan.

De 2de helft was stukken beter, en drongen we meer en meer aan, door een in de rust gemaakte wissel. Luuk, die erin kwam voor Ramon, had enorm veel ruimte aan de rechterkant. Echter bleef het 0-0 en moest er iets veranderen. Melvin Poppe kwam erin en had maar 1 kans nodig om ons op voorsprong te schieten. Vanaf dien hadden we de overliggende hand en werd vanuit een corner de 2-0 ingekopt door onze centrale verdediger, Kenneth den Hollander. De wedstrijd was vanaf toen op slot en speelde het rustig uit, althans dat dachten we, tot er een momentje kwam dat de grensrechter een verkeerde beslissing maakte waar thomas het niet mee eens was, en de bal naar de andere kant van het complex schoot, waarop er een gele kaart volgde. Gelukkig was nog geen 3 minuten later de wedstrijd voorbij en gingen de drie punten mee terug naar Serooskerke.