Vandaag zaterdag 8 oktober 2016 en het is weer Matchday. Dit keer spelen de mannen en vrouwen van Serooskerke/Veere JO15 tegen Walcheren JO15-3. Dit keer wordt er gespeeld met de Regenboogbal. Hiermee laat de club zien dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn op het veld. Afkomst, religie en seksuele voorkeur maakt niet uit in de sportwereld. Het belooft wat dit keer. Beide teams spelen zeer aanvallend en zijn zeker aan elkaar gewaagd. Kansen zijn er over en weer. Jammer, maar de eerste helft eindigt in een gelijkspel 0-0.

De tweede helft is weer los gegaan. Er wordt weer fanatiek gespeeld. En wat een kansen worden er gecreëerd. Dan eindelijk in de 26e minuut is Michiel die na een mooi samenspel de bal schitterend in het goal legt en zo de stand op 1-0 brengt. Maar het blijft spannend. Ondanks alle kansen van beide partijen eindigt de wedstrijd in een 1-0 overwinning voor Serooskerke/Veere.

Prettig weekend allemaal.

Paul Corbijn.