Eindelijk van de hatelijke nul af en verdiend. Serooskerke verraste koploper Heinenoord met een tomeloze inzet, passie, strijd, en gaf de tegenstander weinig speelruimte. Heinenoord kwam daardoor geen moment in zijn spel. Het resultaat was ernaar.
Bjarne kon na een mooie rush Aron in stelling brengen en daar was de 1-0.
Waar we in veel wedstrijden de 1e kans misten en daarna op achterstand kwamen, was daar ineens de voorsprong die Serooskerke vleugels gaf.
En vlak voor rust zelfs de weelde van de 2-0 na een ragfijne pass van Kaj op het hoofd van Aron.
En na rust werd het in de 69e minuut nog mooier na een prima pass van Alex op Aron die wederom op de goede plek stond, 3-0.
10 minuten voor tijd kwam Heinenoord nog wel terug tot 3-1 maar de buit was eindelijk binnen.
Zaterdag de inhaalwedstrijd tegen WHS, een zogenaamd 6 punten duel.
Weten we te winnen dan is de aansluiting daar, maar moeten we ook beseffen dat de weg nog lang is.
De trainer van WHS dropte bewust een bommetje (slechte trainingsopkomst) om zijn spelers op scherp te zetten.
We zullen derhalve ook zaterdag met het mes tussen de tanden moeten spelen.

Foto’s van de wedstrijd zijn hier te bekijken.

Het verslag van de tegenstander is hier te lezen.