Beste voetballers en voetbalsters en hun ouders, en leiders en trainers van de SJO Serooskerke-Veere,

Voor het eerst in jaren kunnen we gaan genieten van echte Derby’s tussen onze clubs.

As zaterdag 8 oktober om 14.30 speelt Veere 1 tegen Serooskerke 1. We willen van deze derby gebruik maken om de jeugd te betrekken bij onze senioren en ook de ouders te betrekken bij de club. We willen jullie vragen om de spelers en de ouders te motiveren om naar deze wedstrijd te komen.

De spelers willen we vragen om hun SJO shirt boven hun jas te dragen, om zo de SJO uit te stralen. Ouders die met kids komen met een SJO shirt betalen geen entree. Kids betalen sowieso geen entree. Voor de kinderen zullen we daarnaast zorgen dat er iets te drinken is in de rust. Vanuit de SJO geven we support aan beide clubs en staan we vooral voor de SJO, immers “de jeugd heeft de toekomst”. Oh en neem zo veel mogelijk dingen mee die herrie maken.

Het zou mooi zijn als er zoveel mogelijk kids en ouders aanwezig zijn!

Willen jullie allemaal rond 14:15 uur aanwezig zijn?