Zaterdag 7 januari 2023 staat de jaarlijkse sponsorloop op het programma. Deze keer wordt het startsein gegeven  bij de vv Veere. Aan de deelnemers wordt gevraagd om zich om 11.30 uur te melden op het Sportpark aan de Bieweg in Veere. Daarna is om 12.00 uur de start en lopen we via een uitgezet parkoers naar ons sportpark  ‘Noordhout’ in Serooskerke.

Wedstrijd oud Serooskerke – oud Veere (2007)
Aansluitend zal, als eerste activiteit van ons jubileumjaar 2023, om 13.30 uur de wedstrijd Serooskerke 2007 tegen Veere 2007 worden gespeeld. Een herhaling van de finalewedstrijd in de nacompetitie, die op werd gespeeld op 2 juni 2007 in Domburg. Serooskerke won deze wedstrijd met 1-0 en promoveerde naar de tweede klasse KNVB. David Dekker was de doelpuntenmaker. De wedstrijd staat onder leiding van de arbiter van toen, de heer Kees Toorenaar uit Heinkenszand.

Nieuwjaarsreceptie
Na voornoemde jubileumwedstrijd start omstreeks 16.00 uur de nieuwjaarsreceptie, die in het teken staat van ons jubileumjaar. Onze vereniging bestaat op zaterdag 20 mei 2023 namelijk 75 jaar. Tijdens deze middag wordt ook de uitslag van de grote clubactie en sponsorloop bekendgemaakt.

Jubileum Serooskerke 75 jaar
Zoals al eerder vermeld bestaat de vv Serooskerke komend jaar dus 75 jaar en onze SJO 5 jaar! Daar zijn we als club best trots op en dat gaan we feestelijk vieren. Een commissie is al geruime tijd bezig met de voorbereiding van een feestelijk 2023. Al onze activiteiten krijgen een gouden randje.

De plannen en het programma worden tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend gemaakt. Een reden te meer om zaterdag 7 januari 2023 naar ons sportpark te komen. Om (jeugd) leden aan te moedigen/te ontvangen bij de sponsorloop. Om de wedstrijd oud Serooskerke – oud Veere te bekijken. En om bij de Nieuwjaars-receptie elkaar te ontmoeten en te proosten op het nieuwe jaar.

We zien u/jullie graag op zaterdag 7 januari 2023 op ons sportpark! Tenslotte wensen wij allen fijne kerstdagen toe en een gezond en sportief 2023.

Bestuur vv Serooskerke

Hans van den Broeke