Afgelopen week is de uitslag van Rabo ClubSupport gepubliceerd. Onze vereniging ontvangt een geweldig bedrag van € 2.083,41! Dit resultaat is tot stand gekomen nadat er 219 keer werd gestemd op VV Serooskerke. De opbrengst zal worden gebruikt voor de verduurzaming van onze accommodatie:

Ons doel
Afgelopen seizoen hebben we mede dankzij Rabo ClubSupport heel wat geinvesteerd in ons sportpark, denk aan renovatie van het dak van ons clubgebouw en de aanleg van zonnepanelen daarop. Dit jaar willen we de opbrengst gebruiken voor verdere verduurzaming van ons clubgebouw, we zijn aan het inventariseren voor een nieuwe cv of warmtepomp of hybride oplossing. Verder vraagt onze kantine ook om onderhoud, denk aan de kozijnen, en willen we verder gaan met het oppimpen van het interieur.

We bedanken de Rabobank voor het mooie initiatief en de bijdrage. Daarnaast willen we iedereen bedanken die op ons gestemd heeft!