Nu er de afgelopen periode regelmatig wat regen is gevallen gaat het herstel van de velden op ons sportpark aan de Kadetweg de goede kant op. Van afstand zien de velden er groen uit, maar als je er over loopt zie je toch op met name speelveld 1 en 2 nog veel ‘dunne’ plekken en is het gras nog niet voldoende “geworteld/gestoeld”.

De speelvelden 1 en 2, en het trainingsveld 4 (achter kleedkamers) zijn dan ook nog steeds gesloten.

Zaterdag 1 september 2018.

Op zaterdag 1 september 2018 speelt Serooskerke 2 om 14.30 uur een bekerwedstrijd tegen Patrijzen 2 op speelveld 3.

Serooskerke 3 speelt een bekerwedstrijd tegen Veere 2 om 12.30 uur tegen Veere 2 op trainingsveld 5.

Ook is er in de ochtend nog een jeugdwedstrijd(JO8) op speelveld 3.

Week 36.

Speelveld 3 en trainingsveld 5 kan in week 36 worden gebruikt voor trainingen van de 1e en 2e selectie(met uitzondering van de doelgebiedenstrook!. De overige teams kunnen gebruik maken van de velden in de omliggende dorpen.

Volgende week zal samen met de gemeente gekeken worden hoe de velden er bij liggen. Dan zal ook worden bepaald welke velden in week 37 zo mogelijk nog meer kunnen worden belast.

Zodra er wijzigingen optreden in het gebruik zullen wij een update plaatsen en de betrokkenen hiervan in kennis stellen.

We begrijpen dat dit bericht teleurstellend kan zijn, maar rekenen op jullie begrip. Zodat we straks allemaal op een goede grasmat kunnen spelen.

Bestuur vv Serooskerke