Op zaterdag 24 maart ging Seroos 2 naar Hoek om daar 3 belangrijke punten mee te nemen. Dit moest gebeuren in de volgende opstelling, Jens op goal. Verdediging v.l.n.r. Niels, Jasper, Arjen, Jordi. Middenveld v.l.n.r. Steven, Jannick, Peter, Aloys. De 2 spitsen waren Melvin en Tiemen, op de bank zaten Merijn en Boyd.

De wedstrijd werd door Seroos scherp begonnen en dit resulteerde dan ook in een snel doelpunt. De keeper van Hoek nam zijn doeltrap onzorgvuldig waardoor Jordi kon onderscheppen en op Peter speelde. Peter ronde dit op zijn beurt zeer fraai af met een chip over de keeper heen. Na deze goal volgden nog veel kansen en werd er door Seroos heel goed gevoetbald. Na ongeveer 35 minuten gespeelt te hebben startte Steven een goede actie en maakte hierbij een “één twee” met Melvin, na die actie werd Tiemen ingespeeld die met een strakke voorzet Jordi bij de tweede paal wist te bereiken en het tweede doelpunt was een feit. Hoek had moeite met het verdedigen en was na de eerste helft ook al redelijk uitgespeeld, maar Seroos wilde in de tweede helft nog wel.

Ook in de tweede helft bleef de druk op Hoek en was Seroos de spelmaker. Na ruim 60 minuten gespeelt te hebben werd Peter diep gestoken en Steven zag zijn kans op een intikkertje, we hebben Steven ook nog nooit zo hard zien rennen als toen. Het enige wat Steven zijn moment verpeste was de grensrechter, Peter stond namelijk buitenspel. Hoek werd steeds slordiger en leverde de bal steeds vaker onnodig in, dit resulteerde ook in vele corners. Hieruit viel ook de 3-0, Jannick wist de bal precies bij Jasper af te leggen die hem alleen nog maar in het goal moest schuiven.

Dinsdag 27-Maart spelen we tegen de Meeuwen 2 voor de beker en Zaterdag 31 Maart spelen we tegen GPC, over deze wedstrijd zal Dion een verslag schrijven.