Zaterdag 5 september 2020 spelen we op ons sportpark de eerst officiële wedstrijd in coronatijd. Het eerste elftal van Kloetinge is dan bij ons te gast om een wedstrijd in de bekercompetitie te spelen. We heten supporters, spelers, staf en bestuur van de vv Kloetinge van harte welkom op ons sportpark.

We mogen weer en daar zijn we maar wat blij mee! Maar ‘gewoon’ gaan voetballen is er helaas nog niet bij. Het coronavirus is voorlopig nog niet weg, waardoor we allemaal beginnen aan een onzekere periode. Om het seizoen te laten slagen is het nu – meer dan ooit – belangrijk dat we als vv Serooskerke met elkaar en andere verenigingen blijven samenwerken. Samen gaan we deze uitdaging aan en gaan we, ondanks alle maatregelen, er een geslaagd seizoen van maken.

We hebben een protocol opgesteld, die iedereen kan lezen op onze website. Deze regels zijn gebaseerd op de richtlijnen van het NOC-NSF en de KNVB. Alle vrijwilligers hebben dit protocol toegezonden gekregen. Onze accommodatie is corona-proof gemaakt. Wij vragen aan alle  leden en bezoekers van ons sportpark “Noordhout” om je gezond verstand te gebruiken, je verantwoordelijkheid te nemen, aanwijzingen op te volgen, en vooral ook om elkaar de ruimte te geven. Met name op en rondom de velden is voldoende ruimte om de maatregelen op te volgen. Door onze protocollen en adviezen op te volgen kunnen we met z’n allen voorkomen dat we als club ons sportpark moeten sluiten door een besmetting.

Ik doe ook een oproep aan onze jeugdige leden. Ook aan jullie wil ik vragen je verantwoordelijkheid te nemen. Neem geen risico’s, hou je aan de basisregels. Op deze manier breng je ook anderen(clubgenoten, tegenstanders,etc) niet in gevaar! Ik reken op jullie!

Namens bestuur wens ik iedereen dan ook een sportief en vooral gezond seizoen toe.!

Vrgr

Hans van den Broeke