De ‘BENEFIETS’, georganiseerd door de Lionsclub Middelburg, gaat op 27 augustus 2022 10.00-17.00 uur weer van start. Dit keer in samenwerking met Rotary Club Walcheren, ook een ‘service-club.’ De nieuwe naam is ‘Benefiet Tour Walcheren.’ Naast de smakelijke culinaire stop- en genietpunten is de tour uitgebreid met acht sportieve en culturele activiteiten. Totaal zijn er nu 19 punten te bezoeken.

Dit belooft een lekkere, actieve en interessante zaterdag te worden met vrienden/collega’s/buren/gezin of in je uppie. Alle vervoersmiddelen zijn welkom: (elektrische)fiets, scooter/brommer of auto. Schijnt de zon dan is dat heerlijk maar de meeste locaties zijn op een regenachtige dag eveneens leuk om te bezoeken.

Op deze speciale dag is het mogelijk om bij onze vereniging op doel te schieten en daarbij de snelheid te meten. De activiteit is gratis. Een vrijwillig bedrage voor de Pepernootactie kan in een melkbus gedaan worden. Ook voor niet-deelnemers van de Benefiet Tour.

Klik hier voor alle informatie