Nu (bijna) alle maatregelen geschrapt zijn en we weer evenementen mogen organiseren is het dan eindelijk zover! Het Stroskerkse Sjoelkampioenschap komt er aan! Deze wordt gehouden op zaterdag 26 maart 2022.

Vorig jaar moesten we dit fantastische evenement wederom voorbij laten gaan, maar nu zien we een mooie kans om de ‘2021 editie’ tóch nog in te halen aan het begin van dit nieuwe jaar. We gaan ervoor! Wie gaat er deze editie met de titel en natuurlijk de felbegeerde wisselbeker naar huis?! Voorafgaand aan dit topsporttoernooi gaan we eerst weer met z’n allen gezellig eten in het clubhuis. Het menu bestaat uit friet & rijst met saté en gehaktballetjes in stroganoffsaus. Je hoeft hiervoor geen keuze te maken, omdat het in een buffetje zal worden klaargezet. Iedereen kan dus van alles wat pakken.

Aanvang: 18:30 inloop, rond 19:00 uur wordt het eten geserveerd en daarna start het toernooi.

We willen ervoor zorgen dat we niet al te lang bezig zijn met het eten, omdat we snel willen beginnen aan het sjoeltoernooi. Het zou dan ook fijn zijn als iedereen na het eten eventjes helpt met het opruimen en het klaar zetten van de tafels. Des te eerder kunnen we van start!

Kosten voor het eten bedragen € 11,- p.p.
(Op de avond zelf betalen bij de leden van de evenementencommissie)

Opgeven kan tot en met zaterdag 19 maart bij Bert Francke per e-mail: bertfrancke@hotmail.com, per telefoon/Whatsapp: 0636192667 of via de inschrijflijst in de kantine. Graag bij het opgeven vermelden of je meedoet aan het sjoeltoernooi en of je mee wilt eten. (Het is ook mogelijk om alleen te blijven eten óf alleen te sjoelen.) Mocht je nou echt geen saté en gehaktballetjes lusten óf je ben vegetarisch, laat het dan ook even weten, dan gaan we iets anders voor je regelen.

Supporters zijn natuurlijk van harte welkom om deze avond gezellig een biertje/frisje te komen doen en alle deelnemers toe te juichen. We gaan er net als de voorgaande edities weer één groot feest van maken!

Oud winnaars
2014: Arjen Francke