Elk seizoen proberen wij als vereniging onze sponsoren onder de aandacht te brengen, als dank voor hun sponsorbijdrage. Sinds een aantal jaren doen wij dat bij de wedstrijdbalsponsoren met behulp van de “balhouder” en een bord met de thuiswedstrijden van de 1e selectie en de bijbehorende balsponsoren. De foto’s hiervan zijn bijgevoegd boven en onder de tekst.

De balhouder staat bij elke officiële thuiswedstrijd op het plein voor de kantine en de kleedkamers. De foto van de balhouder is gemaakt voor de eerste thuiswedstrijd tegen Patrijzen. Logischerwijs wordt de tegenstander en balsponsor voor elke thuiswedstrijd gewijzigd.
Het bord met wedstrijden en balsponsoren hangt het gehele seizoen naast de bar in de kantine.

Op deze manier willen wij de wedstrijdbalsponsoren nogmaals hartelijk dank voor hun sponsorbijdrage voor het seizoen 2022/2023. Het speciale dankwoord gaat uit naar: