Zaterdag 23 maart staat er een heel nieuw evenement op het programma in het clubhuis van VV Serooskerke. Er zal een feestavond worden georganiseerd met karaoke! Het wordt eens tijd dat de zangtalenten van de vereniging in kaart worden gebracht. Deze avond beloofd een gezellige feestavond te worden waar muziek, zang, dans & bier centraal zal staan. Iedereen is van harte welkom, lid of geen lid. Laat je zangkunsten horen en komt allen naar het clubhuis! Zing je liever niet? Geen probleem, dan kom je toch gezellig een biertje drinken. We gaan er gewoon één groot feest van maken!

We zullen deze avond beginnen door eerst gezellig met z’n allen de maag te vullen, want op een lege maag kan niemand zingen natuurlijk. Het eten zal bestaan uit friet met saté & kippenpoten. Lust je dit niet of ben je vegetarisch? Laat dit ons dan even weten!

Wil je een hapje mee eten voorafgaand aan deze avond, vergeet je dan niet op te geven bij Marjolein Boone via 0640770409 of via josmar@zeelandnet.nl. Het is ook mogelijk om je in te schrijven op de lijst in de kantine. Opgeven kan tot 20 maart! De kosten voor het eten bedragen € 10,- p.p.

Wij hopen iedereen te verwelkomen op deze 1e editie van de karaoke avond!

De Evenementencommissie
Marcelle, Marjolein, Jeroen, Jeffry, Maikel, Alex & Bert