De afgelopen tijd hebben we als voetbalvereniging actie gevoerd om zoveel mogelijk geld op te halen voor Alpe d’HuZes! We zijn als vv Serooskerke, naast het voetballen, graag maatschappelijk betrokken en benadrukken dan ook dat dit om een actie gaat voor het goede doel, namelijk kankeronderzoek. Iedereen kent wel iemand die kanker heeft of iemand die hier aan is overleden.

Daarom hebben we gevraagd aan iedereen die betrokken is bij vv Serooskerke om mee te helpen deze actie tot een succes te maken. Er is ondertussen een mooi bedrag opgehaald.

Overhandiging cheque en wedstrijdbal.

Morgen, zaterdag 25 mei 2019 willen we na afloop van de laatste thuiswedstrijd tegen SSV’65 uit Goes een cheque overhandigen aan Theo van Beest, de sponsor van de wedstrijdbal Serooskerke – Oranje in 1988. Theo is helaas ernstig ziek en wil graag de opbrengst doneren aan Alpe d’HuZes. Het beklimmen van de Alpe d’Huez kan hij zelf niet meer, maar hij sponsort iemand die mede namens hem de strijd zal aangaan op 6 juni 2019.

De wedstrijdbal van de wedstrijd Serooskerke – Nederlands Elftal zal morgen na de overhandiging van de cheque op sportpark Noordhout  te bewonderen zijn.

Bestuur vv Serooskerke

Hans van den Broeke