Op vrijdag 24 augustus a.s. organiseren Sport Zeeland, het Nationaal Ouderenfonds en de KNVB een eerste Zeeuwse Voetbal Reünie (zie uitnodiging).

Deze dag laten we Zeeuwse verenigingen, instellingen en (oud) leden kennismaken met OldStars Walking football. Hieraan werken o.a. mee het team van de ex- internationals en een aantal OldStars teams van betaald voetbalorganisaties. Een leuke en leerzame middag over hoe we Walking Football kunnen opstarten in Zeeland. Ook is er een mogelijkheid om mee te doen aan een cursus OldStars walking Football.

Je bent zo jong als je jezelf voelt en je bent nooit te oud om te leren. Dat zijn de basisprincipes van het Walking Football, een nieuwe voetbalvorm voor 60-plussers die nog lekker actief bezig willen zijn. Via Walking Football kun je een leven lang van voetbal blijven genieten. Bovendien kun je bewijzen dat je je voetbalstreken nog niet bent verleerd. Daarnaast is het een uitgelezen mogelijkheid om betrokken te raken bij een vereniging.

Datum: Vrijdag 24 augustus 2018

Tijdstip: 14.00 – 20.00 uur