Beste leden en donateurs,

Aankomende maand willen we weer graag de contributies, donaties en Club van 50 bedragen innen.

De contributies en donaties zullen zoals afgelopen seizoen weer gaan via ClubCollect. Een betaalverzoek zal per e-mail, sms of brief worden verstuurd en daarna kan er een betaalkeuze worden gemaakt: iDEAL, automatische incasso of overschrijving. ClubCollect zal verder een automatische incasso aanbieden na de uiterste betaaldatum aan de leden die voorheen een machtiging hebben afgegeven en die nog geen betaalkeuze hebben gemaakt.

De Club van 50 bedragen zullen worden geïnd via de Rabobank middels automatische incasso.

We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er toch vragen zijn kunnen jullie deze richten aan de penningmeester.

Met vriendelijke groet,

Bestuur VV Serooskerke