Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken. Met Rabo ClubSupport bied de Rabobank kennis, haar netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Help jij onze voetbalvereniging het doel te behalen?

Afgelopen seizoen hebben we heel wat geïnvesteerd in ons sportpark. Voor komend seizoen en verder staan er nog heel wat investeringen op de planning waarvoor we Rabo ClubSupport goed kunnen gebruiken, zoals onder andere: renoveren / moderniseren kantine, aanleg terrasoverkapping, nieuw entreehokje en het aanleggen van een pannakooi.

Als lid van jouw Rabobank kun je vanaf 5 oktober stemmen op onze voetbalvereniging. Ben je nog geen lid van de Rabobank, vraag dan nu jouw lidmaatschap aan, zodat je straks jouw stem uit kunt brengen. En elke stem is geld waard. Kunnen wij rekenen op die van jou?

Stem vanaf 5 oktober via deze link!