Hierbij dan weer eens een berichtje van de sponsorcommissie.

We kunnen mededelen dat alle jeugd van de SJO Serooskerke-Veere inmiddels is voorzien van nieuwe blauw-zwarte kleding. Vorig seizoen zijn we hier in overleg met Veere mee begonnen en in de loop van dit seizoen zijn de overige teams voorzien van mooie nieuwe tenues. Dus alle jeugd loopt er weer netjes gekleed bij.

De jongste jeugd (JO7) is in maart al van kleding voorzien , gesponsord door Bouwbedrijf Veere te Veere.  De JO8-1 en JO9-1 zijn gesponsord door De Korte & Geschiere Belastingadviseurs te Middelburg. De JO13-1 heeft nieuwe kleding van Aannemingsbedrijf Dolstra te Veere. A&R afbouw te Middelburg heeft de JO17-1 weer voorzien van kleding. De meiden van MO19-1 hebben mooie trainingspakken ontvangen van Siersmederij Wisse te Serooskerke.

Kijk voor andere foto’s even op de site van de VV Serooskerke

Bij de senioren zijn er ook weer diverse teams die nieuwe kleding ontvangen hebben.
Seroos 1 heeft weer een mooie set van de hoofdsponsors Autobedrijf Melse BV te Vlissingen en Goes en Vergezogt, Automatisering, Internetdiensten & Grafisch te Serooskerke ontvangen. Grandcafe De pekelinge te Oostkapelle heeft het 3e voorzien van een nieuw keeperstenue en broekjes. Duvekot bouw te Vrouwenpolder/Middelburg heeft het 4e elftal gesponsord. Op heel korte termijn krijgt het 6e nieuwe shirts van Vergezogt, De dames van Seroos/Veere krijgen binnenkort nieuwe kleding van Zorgstroom te Middelburg.

Vervolgens zijn of komen er ook weer een paar reclameborden bij. Duvekot bouw heeft in maart al een bord geplaatst. In augustus kwam daar Dierenpension Villa Hondegem te Grijpskerke bij. De 2 borden van Damen te Vlissingen worden vervangen door 2 combinatie borden van Damen en Amels te Vlissingen. Zij zijn ook pakketsponsor geworden. Ook komt er een bord bij van SVO schoonmaak te Vrouwenpolder.

Een hele verrassende actie kwam er van de Antea Group, de werkgever van Arjen Francke. Wij konden zelf een item uitkiezen voor een heel mooi bedrag. Hiervoor komen er binnenkort 2 vlaggenmasten aan de ingang van het sportpark te staan.

De contracten met Melse, Vergezogt, Hummel en ING zijn weer verlengd.

Alle sponsoren nogmaals hartelijk dank voor jullie bijdrage en we zien jullie graag bij 1 van de wedstrijden van onze teams.
Neem ook eens een kijkje op de website van de sponsors en als je wat wil verbouwen of een keer uit eten wil gaan denk dan ook a.u.b. aan onze sponsors.

Ook kunnen we een nieuw lid verwelkomen bij de sponsorcommissie. Jordi Suurmond komt de club versterken. Jordi hartelijk dank en welkom bij de sponsorcommissie.

Helaas zijn er ook 3 sponsors om diverse redenen gestopt. Restaurant de Mexicaan te Vrouwenpolder, Van Beers administratiekantoor te Grijpskerke en Tegelzetbedrijf Van Wezel te Gapinge.

Als er een vraag voor kleding o.i.d. is of als je bij een bedrijf werkt wat graag de voetbalvereniging sponsort dan willen we dat natuurlijk graag weten. Ook als er nieuwe ideeën zijn t.a.v. sponsoring willen we graag geïnformeerd worden.

Ook kan de sponsorcommissie nog altijd iemand er bij gebruiken. Dus als je iemand weet laat het ons of het bestuur weten.