Op zaterdag 30 november 2019 staat alweer de 5e editie van het Open Stroskerkse Sjoelkampioenschap op het programma! Wie gaat er deze jubileumeditie met de titel en natuurlijk de felbegeerde wisselbeker naar huis?! Voorafgaand aan dit spannende topsporttoernooi gaan we eerst weer met z’n allen gezellig eten in het clubhuis. Het menu bestaat uit friet/rijst met saté en stoverij. Je hoeft hiervoor geen keuze te maken, omdat het in een buffetje zal worden klaargezet. Iedereen kan dus van alles wat pakken.

Aanvang: 18:30 inloop, rond 19:00 uur wordt het eten geserveerd.

We willen ervoor zorgen dat we niet al te lang bezig zijn met het eten, omdat we snel willen beginnen aan het sjoeltoernooi. Het zou dan ook fijn zijn als iedereen na het eten eventjes helpt met het opruimen en het klaar zetten van de tafels. Des te eerder kunnen we van start!

Kosten voor het eten bedragen € 10,- p.p.

(Op de avond zelf betalen bij de leden van de evenementencommissie)

Opgeven kan tot en met zaterdag 23 november bij Bert Francke per e-mail: bertfrancke@hotmail.com, per telefoon: 0636192667 of inschrijven op de lijst in de kantine. Graag bij het opgeven vermelden of je meedoet aan het sjoeltoernooi en of je mee wilt eten. (Het is ook mogelijk om alleen te blijven eten óf alleen te sjoelen.) Mocht je nou echt geen saté of goulash lusten óf je ben vegetarisch, laat het dan ook even weten, dan gaan we iets anders voor je regelen.

Supporters zijn natuurlijk van harte welkom om deze avond gezellig een biertje te komen doen en alle deelnemers toe te juichen. We gaan er net als de voorgaande edities weer één groot feest van maken!

BELANGRIJK! Omroep Zeeland zal de gehele avond aanwezig zijn om een filmverslag te maken wat uitgezonden gaat worden tijdens het programma: ” Evenement van de Week” op maandag 2 december vanaf 17:15 uur. (elk uur herhaling). Het is natuurlijk fantastisch dat dit prachtige evenement opgemerkt wordt door de media. Doe dus daarom extra je best om het hoogste sjoel niveau te behalen. De camera wordt niet aangezet voor bakken onder de 100 punten.

Oud winnaars
2014: Arjen Francke