We zijn dringend op zoek naar een scheidsrechtercoördinator voor de jeugdwedstrijden vanaf de JO-13 en de wedstrijden van de overige senioren( 4e t/m 6e).

De scheidsrechterscoördinator levert een belangrijke bijdrage aan plezierige wedstrijden op de vereniging. Zijn er genoeg scheidsrechters? Zijn hun materialen in orde? Is er sprake van voldoende begeleiding, zodat scheidsrechters zich veilig kunnen ontwikkelen?

De scheidsrechterscoördinator schrijft geen dikke beleidsplannen, maar zorgt voor de uitvoering van het arbitragebeleid van de vereniging. Het werkveld van de scheidsrechterscoördinator beslaat zowel de senioren- als de jeugdafdeling van de vereniging. Hij of zij draagt zorg voor het werven, aanstellen en positioneren van scheidsrechters binnen de vereniging. Daarnaast organiseert de coördinator scheidsrechteractiviteiten en -opleidingen. De scheidsrechterscoördinator werkt in samenwerking met het (jeugd-)bestuur en bewaakt de kwaliteit in de uitvoering van het arbitragebeleid.

Mocht je geïnteresseerd zijn en/of meer informatie willen krijgen, neem dan contact op met Hans van den Broeke (06-20416640).