Vorige week werd er weer een overwinning behaald tegen SV Nieuwdorp, na een achterstand wist Serooskerke dit om te buigen tot een 3-1 overwinning.

Vandaag GPC Vlissingen, een jonge ploeg uit het rechter rijtje, tevens is dit de 1 na laatste wedstrijd voor de winterstop. Extra belangrijk omdat de concurrentie tegen de elkaar speelt. We verzamelden om 12:10 in een ijskoude kantine waar de verwarming het helaas niet deed (Bezuinigingen??). Na het gebruikelijke bakje thee en de bespreking vertrokken we naar Vlissingen. Hier aangekomen werden we gezellig met RCS in een kleedkamer gepropt. Al met al een goed begin van de dag.

Dan naar de wedstrijd. De opstelling hetzelfde als vorige week op 1 plek na. Jeffrey in plaats van Björn. Laatstgenoemde helaas last van zijn knieblessure, omdat hij gevallen was in de Tympaan. Ook was de bank druk bezet met 7 spelers!

Om 14:30 werd er afgetrapt in een koud Vlissingen. De wedstrijd begint wat rommelig. GPC kwam vrijwel gelijk tot een grote kans, maar wist deze niet te benutten. Zaak om rustig te blijven en uit te gaan van eigen kwaliteiten. Gelukkig wisten we weer snel het doel te vinden, zoals vele wedstrijden dit seizoen. In de 14e minuut schoot onze goalgetter Jeffry met een wreeftrap de bal in de kruising. 1-0! Dit zal gelijk ook de ruststand zijn.

De tweede helft is Serooskerke de bovenliggende partij. Er waren kansen die niet goed uitgespeeld werden, waardoor het lang spannend bleef. In de 76e minuut pakte GPC rood: een speler roept iets wat de scheids niet kon waarderen. Na deze kaart mocht Björn nog invallen voor Aron. Deze wissel bleek goud waard, want Björn gooide de wedstrijd met een kopbal op slot: 2-0! Dit was gelijk ook de eindstand.

Aanstaande zaterdag wacht ons de Noormannen. De laatste horde voor de winterstop. Onze doelstelling: herbstmeister! We hopen weer op jullie steun!