Hier dan toch eindelijk het verslag. Na een lange storing in één van de antennes op het dak van de kantine, geraakt door een afzwaaiende bal van Steven A in de warming-up vorige week, kon eindelijk het verslag verstuurd worden naar de mail van de site, excuus voor het ongemak.

We verzamelden om 13:30 in kleedkamer 6 voor de lezing van dhr. Van Belzen, die vervolgens de opstelling liet zien. Na een duidelijke uitleg wist men wat de bedoeling was, en dat was vol inzet en de 3 punten pakken en onze stijgende lijn door zetten. Want de laatste weken laat Seroos 2 goed voetbal zien. De opstelling is al volgt:

Jens op de goal: Jordi, Jeroen, Arjen, Niels, Steven, Peter, Merijn, Jannick, Melvin en Ruud vormde het elftal. En op de bank namen plaats, Bert, Jan-Thijs en Boyd.

Nadat het fluitsignaal klonk waren beide partijen zoekende naar een doelpoging. Pas na 25 minuten was het Steven A die in de warming-up precies zo’n bal op de antenne schoot (die € 99,95 excl. Btw kost, en nog niet betaald is Steven! ) Maar goed, die dus een afvallende bal vol op de pantoffel nam, en hem zo de touwen in werkte, schi-tt-er-end ! Niet veel later was het Melvin die het net liet bollen op aangeven van Jannick. Het leek er even op dat Seroos, als bovenliggende partij,  patat van Bru ging maken. We bleven goed spelen en Bruse Boys stond alleen maar te verdedigen. Tot dat er een corner er ineens in vloog, en stond het uit het niets 2-1. En begon Bruse Boys vlak voor rust nog even aan te zetten. Met als gevolg dat vlak voor tijd, Bruse Boys dicht bij de gelijk maker was.

Rust

Bruse Boys had er alle vertrouwen in om na de 2-1 punten te gaan pakken, dit resulteerde vlak na de rust op de 2-2. Een mooi schot in de zestien kon niet gekeerd worden door onze doelman. Bruse Boys rook bloed en bleef door gaan. Maar na een kwartier spelen herpakte Seroos zich en was de betere partij. Jannick wist de 3-2 binnen te schieten op een heerlijke steekbal van Peter. Bert werd er in gebracht voor Ruud, die helemaal gesloopt was, en last van zijn enkel had nadat hij op de bal was gaan staan. En Boyd voor Korenbolus.  Op een gegeven moment kwam Bruse Boys met 10 man te staan nadat een rode kaart werd uitgedeeld aan één van de spelers van Bruse Boys, hij had al geel maar bleef in gesprek met de scheids en pakte hierdoor zijn 2e kaart. Aan het einde van de wedstrijd was het Melvin die de 4-2 binnen schoot. Al met al een terechte uitslag.

Zaterdag speelt Seroos 2 om 12.00 uur een wedstrijd in en tegen Zwaluwe. Als Seroos 2 op deze manier blijft door gaan, worden de 3 punten weer mee genomen naar Serooskerke. Van deze wedstrijd zal Jordi van Schaik verslag doen.

Jolien Wondergem was er bij en maakte foto’s van de wedstrijd.