Afgelopen zaterdag 3 november stond de wedstrijd tegen Walcheren 3 op het programma. Een spannende pot want we hadden evenveel punten. Prima weertje, daar kon het niet aan liggen, alleen waren er wel wat personele problemen. We hebben een hele waslijst aan geblesseerden en daarbij kwamen nog een paar afwezigen. Gelukkig waren Raoul en Wiljan bereid om nog bij ons mee te doen nadat ze al een hele wedstrijd gespeeld hadden. Maar geen ideale voorbereiding dus. De opstelling was als volgt:

Olivier op de keep, achterin vrnl Raoul, Ross, Toon, RJZ, middenveld Jaan, Wiljan, Bas, Tinus, voorin Kees en Gijs. Op de bank zaten Bjorn, Lars en Marcio. Marvin had de dag ervoor al teveel zijn best gedaan op het voetbalveld dus die belde net voor de wedstrijd af.

We begonnen aardig aan de wedstrijd, wat resulteerde in een aantal mooie aanvallen voor beide ploegen. Één van deze aanvallen kwam aan onze rechterkant terecht bij Jaan, hij wist de bal keurig voor te geven bij de tweede paal, waar Kees zoals vaak op de goede plek stond, en zo de bal prima in het doel wist te koppen, 1-0!

Hoewel we voor stonden hadden we al snel door dat het geen makkelijke pot zou worden omdat Walcheren ook een aantal goede en snelle spelers had. Zo maakte zij het onze linkerkant lastig en waren er al wat aanvallen vanaf deze kant gekomen. Zo was het op den duur wederom hun rechtsmidden waar de bal bij belandde, hij kon voorgeven en Olivier was kansloos, 1-1.

Even voor rust werd het zelfs 1-2, Walcheren was flink in de aanval en Seroos probeerde de bal weg te werken maar dit lukte niet erg, waardoor de bal zo’n tien meter uit de 16, voor de voeten van de middenvelder van Walcheren kwam. Hij twijfelde niet en schoof de bal laag in de rechterhoek.

In de rust ging Toon die niet fit was eruit en hij werd vervangen door Bjorn. De moegestreden Wiljan werd vervangen door Lars, en later in de tweede helft werd ook Raoul vervangen door Marcio.

In de tweede helft konden we nog zo’n kwartier aardig tegenstand bieden maar nadat de 1-3 en 1-4 waren gevallen ging er niet meer heel veel goed bij Seroos en liep Walcheren er nog een paar keer doorheen. Eindstand 1-8. Snel vergeten en op naar de volgende tegenstander, Duiveland 2. Dit zal ook zeker geen makkie worden want zij hebben de maximale punten behaald uit 6 wedstrijden.