Voor ik wat ga schrijven over de wedstrijd van afgelopen zaterdag, doe ik nog even een kleine terugblik naar zaterdag 29 oktober, een wedstrijd die met ruime cijfer werd gewonnen Bruse Boys 2 (8-1). In deze wedstrijd zagen we Melvin een hattrick scoren, Hans zijn 2e van het seizoen maken, Jannick schoot er ook 2 in, Justin die zijn 1e van het seizoen er inschoot, en Hessel die zijn 1e senioren goal maakte (onthoud deze naam) dit nog gezegd te hebben gaan we verder naar afgelopen zaterdag.

Afgelopen zaterdag stond er een wedstrijd tegen een gelijkwaardige tegenstander Meeuwen 3. Net als afgelopen zaterdag is Jacco nog steeds de grote afwezige bij Seroos 3. Het was heerlijk voetbal weer, veel zon en geen wind. Na 15 minuten spelen werd het duidelijk dat dit geen makkelijke wedstrijd werd om te winnen, wij speelde zelf best slordig, waardoor meeuwen wel wat kansen kregen, na een minuut of 25 kregen wij een penalty na een terechte handsbal van een speler van de meeuwen, deze kans was weggelegd voor opa en hij scoorde de penalty netjes laag in de hoek 0-1.

In de rust zette Robbie ons weer op scherp en waren we het er over eens dat we toch wat meer moesten gaan voetballen.

2e helft begonnen wij toch scherper dan in de 1e helft, maar door een foute inspeel bal van achteren kreeg meeuwen een grote kans, voorzet werd gegeven en de bal werd 2e paal ingetikt 1-1. Iedereen werd weer op scherp gezet door Robbie, 5 minuten hierna krijgen wij een aanval, Melvin kreeg de bal in de 16 en werd neergelegd Penalty, voor de 2e keer deze wedstrijd mocht opa aanleggen vanaf 16 meter, en ook deze keer was het raak 1-2.

Na deze goal gingen wij steeds meer kansen creëren, na wat kleine kansen van de meeuwen krijgen wij een vrije trap, deze werd voor gegooid en ja Hessel  scoorde zijn 2e goal van het seizoen, 10 min daarna werd er een lange bal vanuit achteren gespeeld naar voren deze werd goed verlengd waardoor opa en hans samen 1 op 1 met de keeper kwamen, opa was niet zelfzuchtig en legde de bal af naar hans die zijn 3e van het seizoen kon maken.

Deze goeie overwinning werd gevierd met een pilsje, aankomende zaterdag zijn wij Seroos 3 vrij. Wij spelen zaterdag 26 November weer, de pen is dan voor Ramon Dekker.