Onze hoofdtrainer Wesley Visser heeft aangegeven per direct te vertrekken bij onze club. Hij heeft, samen met zijn vrouw, lunchcafé brasserie de Bult in Goes overgenomen en kan dit niet combineren met het trainerschap bij de VV Serooskerke. We vinden het erg jammer dat Wesley onze club verlaat maar respecteren zijn besluit en wensen hem veel succes met zijn nieuwe zaak.

Voor ons betekent dit dat we op zoek moeten naar een vervanger, dit zal de komende periode plaatsvinden. De radertjes draaien inmiddels op volle toeren en zodra er meer bekend is zullen we dit jullie laten weten.

Voor de komende wedstrijden zullen Pieter den Hollander en Hans Wattel de 1e selectie begeleiden, we wensen Pieter, Hans, de 1e selectie en de overige stafleden veel succes!!

Bestuur VV Serooskerke