Het seizoen 2023/’24 is van start gegaan, de eerste wedstrijden gespeeld en de eerste werkzaamheden zijn weer door vele vrijwilligers gedaan. De leiders en trainers staan weer op het veld om hun team de trainen en/of te begeleiden. De kantine is weer open. De kleedkamers, de kantine en de paden worden wekelijks schoongemaakt. De velden worden van kalklijnen voorzien. De diverse commissies zijn druk met regelen en organiseren. Kortom, er worden momenteel door vele vrijwilligers allerlei taken uitgevoerd om op zaterdag de jeugd- en seniorenteams te laten voetballen op een opgeruimd en net sportpark.

Om bovenstaande goed te laten verlopen zijn veel vrijwilligers nodig, de meeste functies zijn ingevuld, maar er zijn nog steeds diverse vacatures waar vrijwilligers voor gezocht worden, zoals:

• Leider voor ST Serooskerke/Veere VR1
  • Leider voor het tweede elftal
  • Schoonmakers voor de maandag en/of vrijdagochtend
  • Leden activiteitencommissie voor SJO Serooskerke/Veere
  • Scheidsrechters voor jeugd en senioren wedstrijden
  • Omroeper/assistent radiokamer op zaterdag
  • Kantine medewerkers op zaterdag

Als je jezelf aan wilt melden of informatie wil over een van bovenstaande functies kunt je contact opnemen met Rens Aarnoutse via 06-48003591 of rensaarnoutse@vvserooskerke.nl.

Bestuur VV Serooskerke