We moeten met z’n allen nog steeds zoveel mogelijk thuis blijven. We zijn daarom op zoek naar alternatieven om toch in contact te blijven met elkaar. Daarom organiseren we het VV Serooskerke Stays at Home FIFA’20 Tournament.

Dit FIFA20-toernooi staat in teken van onze clubkleur: (donker)blauw! Jij speelt dit toernooi met spelers die ook in een blauw thuisshirt spelen. In het spel zelf mag je andere kleuren shirts gebruiken. Lees snel verder voor alle informatie.

VV Serooskerke Stays at Home FIFA20 Tournament

Poule Indeling

• Start: 1-5-2020
  • PlayStation 4
  • FIFA 20
  • Deelname is gratis
  • Groepsfase (Poules van 4. Nummer 1 & 2 gaan naar de volgende ronde)
  • Knock-out (Thuis- en uitwedstrijd)
  • Maximaal 32 deelnemers (Spelers met Seroos achtergrond krijgen voorrang)
  • Prijs voor de winnaar: Derbystar wedstrijdbal
  • Prijs voor de runner-up: Jan van Haasteren Puzzel
  • Prijs voor de winnaar van de troostfinale: Heineken Strandlaken

Livestream

We willen dat zoveel mogelijk wedstrijden gestreamd gaan worden, zodat ook iedereen kan meekijken die dat leuk vindt. Verzoek aan deelnemers om  daarom een stabiele internetverbinding en headset te hebben. En zorg dat je weet hoe je kunt verbinden met een Twitch account. De inloggegevens krijg je dan vervolgens van ons.

Voor het publiek: we brengen jullie t.z.t. op de hoogte als we live gaan!

KLIK HIER OM NAAR HET VVSEROOSKERKE TWITCH KANAAL TE GAAN

Regels team

• Alleen spelers van een club, die met hun thuisshirt helemaal in het (donker)blauw spelen zijn toegestaan (zie lijst met clubs hieronder) (Geen lichtblauw)
  • Alleen clubs die in de hoogste competitie van het land speelt (geen Championship etc.)
  • Maximaal twee spelers per club (Geldt voor de 18 wedstrijdselectie spelers)
  • Maximale rating: 185
  • Training kaarten: Niet toegestaan
  • Leenspelers: Niet toegestaan
  • Icons: Niet toegestaan

Regels poulefase

• Iedereen speelt tijdens de groepsfase 1 wedstrijd tegen elkaar. De thuisspelende ploeg zoals in het schema aangegeven, nodigt de uitploeg uit voor de wedstrijd (zie de groepsapp)
  • Wanneer iemand het spel verlaat gedurende een wedstrijd betekent dit een automatische 5-0 nederlaag.
  • Bij winst 3 punten, gelijkspel 1 punt en bij verlies 0 punten
  • De nummer 1 en 2 van elke poule gaan door naar de KO-fase
  • Bij een gelijke stand wordt er als eerste naar het doelsaldo gekeken, daarna het aantal gescoorde doelpunten en anders het onderlinge resultaat.
  • Als een speler niet aan de team vereisten voldoet, wordt hij/zij gediskwalificeerd
  • Deelnemers zijn verantwoordelijk voor het controleren van het team van hun tegenstander volgens de team vereisten. Als een tegenstander de vereisten niet volgt, moet de speler de moderator van het toernooi op de hoogte stellen voordat hij begint
  • Alle games worden gespeeld op ‘Online Friendlies’
  • De moeilijkheidsgraad moet op ‘Legendarisch’ worden gezet
  • Elke wedstrijd moet worden ingesteld op 6 (zes) minuten per helft
  • Spelers die niet op de aangegeven tijd online zijn, verliezen automatisch hun spel met 0-3
  • In het geval dat twee spelers geen verbinding met elkaar kunnen maken, wordt het NAT-type van beide spelers beoordeeld. Aangezien NAT-type 2 optimaal is, zal een speler die hiervan afwijkt, gezien worden als de oorzaak van dit verbindingsprobleem en zal daarom gediskwalificeerd worden. Als beide spelers afwijken van dit optimale NAT-type, wordt de internetverbinding van beide spelers vergeleken en wordt de speler met de laagste internetsnelheid als oorzaak van dit verbindingsprobleem gezien. Daarom wordt hij/ zij gediskwalificeerd.
  • Een beslissing/ clausule gemaakt door de toernooi moderators is te allen tijde bindend en kan alleen worden gewijzigd of teruggedraaid door de toernooi moderators zelf.
  • Deelnemers mogen alleen meedoen met hun eigen FUT-team en geen account lenen. Mocht dit wel gebeuren, dan wordt die speler gediskwalificeerd.

Regels Knock-Out Fase

• Iedereen speelt tijdens de KO fase twee wedstrijden tegen elkaar. De thuisspelende ploeg zoals in het schema aangegeven, nodigt de uitploeg uit voor de wedstrijd
  • Uitdoelpunten tellen niet dubbel
  • Bij een gelijke stand na twee wedstrijden wordt er een beslissende wedstrijd gespeeld. Degene die thuis speelde in wedstrijd nummer 1 nodigt de tegenstander weer uit. Mocht het gelijk zijn na 90 minuten, dan wordt er een verlenging gespeeld met penalty’s indien nodig.
  • Alle games worden gespeeld op ‘Online Friendlies’
  • De moeilijkheidsgraad moet op ‘Legendarisch’ worden gezet
  • Elke wedstrijd moet worden ingesteld op 6 (zes) minuten per helft

Toernooi Planning

• Start poulefase: 1-5-2020
  • Einde poulefase: 6-5-2020
  • Knock-outs: Vanaf 7-5-2020. Binnen twee dagen moet de knock-out ronde zijn gespeeld.

Teams

Onderstaande teams komen in aanmerking voor het toernooi. Mochten er nog meer zijn, dan horen wij het graag. Deze lijst is leidend gedurende het toernooi.

Paris Saint Germain en Manchester City zijn beide niet toegestaan.

• Chelsea FC
  • Everton