In het kader van ons jubileum zijn al veel oude verhalen en foto’s voorbijgekomen. Bij eerdere jubilea zijn uiteraard ook al veel mooie foto’s en verhalen bij elkaar gezocht en beschreven. Deze jubileumboekjes zijn bewaard gebleven en nu ook gedigitaliseerd, wat meteen vele mooie herinneringen en geschiedenis met zich meebrengt. De boekjes zijn hieronder te bekijken.

Clubblad SVS 10-jr jubileum

Jubileumboek 25 jaar VV Serooskerke

Jubileumboek 40 jaar VV Serooskerke

Jubileumboek 50 jaar VV Serooskerke

Jubileumboek 60 jaar VV Serooskerke

Daarnaast is er op internet ook veel terug te vinden over de recente historie van Seroos. Een selectie hiervan is hieronder gebundeld in een document, al is dit zeker nog niet compleet. Mocht je nog links hebben van hoogtepunten of historie van de vereniging, mail deze dan naar ons zodat we dit kunnen aanvullen.

Weblinks hoogtepunten Serooskerke

Alle eerdere berichten over het jubileum zijn gebundeld aan de historie pagina van onze site, deze is ook verder aangevuld. Als je de geschiedenis en prestaties van de VV Serooskerke per jaar wilt bekijken en/of eerdere berichten terug wilt lezen kan dat op: https://vvserooskerke.nl/club/historie/.