Zaterdag 4 februari stond er weer een mooie wedstrijd op het programma voor het derde elftal van Serooskerke. We mochten de strijd aan gaan tegen het derde van SVOD. Voorafgaand aan de zaterdag was het Niels Dielekoker die gelijk al scherp was, we werden namelijk verwacht op het sportpark van Domburg (Aagtekerke-Noord) in plaats van Oostkapelle. Dielekoker was dit al opgevallen en zorgde hiermee dat iedereen tijdig aankwam. Dat de keeper deze week wel scherp was stelde iedereen wel alvast gerust na het optreden van vorige wedstrijd 😉 Ook Raoul en Justin kwamen goed voorbereid aan in Domburg. Oelie had prachtige nieuwe zooltjes (zie foto) en Justin had zijn custom scheenbeschermers mee genomen! (helaas niet geschikt voor de foto)

Om 12:00 uur klonk dan eindelijk het fluitsignaal en kon de wedstrijd beginnen. De eerste 30 minuten speelde we niet onaardig, maar kregen we het ook niet voor elkaar om echt gevaarlijk te worden. Balletjes achterin rondtikken en weinig risico is een mooie omschrijving van deze eerste 30 minuten. Dan kwam het laatste kwartier van de eerste helft waarin we het een beetje af lieten weten. SVOD kreeg een aantal kansen, maar zoals eerder vermeld was onze keeper dit keer wél scherp! In de laatste minuten van de eerste helft kregen we vanuit een counter nog een grote kans, maar helaas liep dit op niks uit.

Nadat Jacco en Robbie zich weer even van hun beste tactische kant hadden laten zien in de rust kon er een duidelijke conclusie getrokken worden: als we dit niet winnen is het wel erg triest…

De tweede helft begon iedereen met vol goede moed om te winnen. Ook nu viel het eigenlijk een beetje tegen en kwamen we niet vaak gevaarlijk in de buurt bij de tegenstander. SVOD had het wel beter voor elkaar en kwam zo nu en dan tot kansen bij ons, maar gelukkig hadden wij een hele scherpe Dielekoker in het doel staan. Een knappe redding voorkwam een achterstand en Seroos kwam met de schrik vrij. Tegen het einde van de wedstrijd begon de vermoeidheid toe te slaan, achterin liep er al iemand rond met kramp en hier en daar hoorde je geluiden van spelers die er doorheen zaten. Toch voelde we nog steeds de drang om te winnen en begonnen we met nog één laatste aanval. Na wat rondspelen voor de 16 meter van SVOD kwam de bal terecht bij Dion en schoot deze laag en hard binnen! Dat deze goal in de 92e minuut gemaakt werd voelde nog net wat lekkerder en kort erna werd de wedstrijd afgefloten. Dankzij een late treffer van Dion Riemens en een heerlijke redding van onze keeper die deze week wél in vorm was namen we toch mooi 3 punten mee naar huis vanuit Aagtekerke-Noord.

Zaterdag 11 februari staat de wedstrijd tegen de koploper Kloetinge op het programma, graag tot dan!